Fredag 4/8 - Torsdag 10/9 - Bali vecka 1



Vi har verkligen slöat o latat oss hela veckan. Vi bor på ett nice hotell med riktig Balinesisk känsla och design. Dvs. många statyer och stenmurar med vackra mönster runt hela stället. Vädret är härligt, väldigt varmt och soligt. Som tur är vande vi oss vid värmen rätt snabbt, så det känns inte för hett. Har mest legat under parasollen på stranden eller vid poolen, med en tjock bok i handen.

Twilight boken som jag fick av Sofie o Scott blev snabbt en favorit och #2 och #3 i serien har jag redan köpt i bokhandeln, och snart är de utlästa också. Det får väl snart bli ett till besök på bokhandlen för den fjärde delen också. :) Trots skugga och 30+ i solskydd så blir man snabbt solbränd här. Kolla in Johans fina "björnligan" solbränna orsakad av hans solglasögon. (Bilden högst upp till höger) Hihi.

Kan inte klaga på något förutom att jag lyckades bli magsjuk efter femte dagen här. Det är väl den omtalade "Bali-magen" som slog till. Det höll iallafall i sig i nästan en vecka, så vi har inte gjort några längre utflykter än hotell poolen och stranden hittils. Allt för att hålla mig nära toan. Ush ush!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0