Tisdag 091013 - På jakt efter arbete igen

Hmm, det blev visst så att jag får ge Australiens arbetsmarknad en chans till för helt plötsligt har jag blivit arbetslös igen. Mitt Svenska distans-halvtidsjobb har nämligen bett mig ta en "paus" pga dåligt kassaflöde ett tag. Surt att de ska ha problem just under den här hösten, men inget att göra något åt.

Det har ju inte gått alls bra för mig hittils på jobbsökarfronten, men som Sofie sa så har arbetsmarknaden börjat stabilisera sig igen samt att många företag behöver extra personal inför julen... så jag ska väl inte ge upp innan jag ens försökt.

Den här gången fick jag iallafall napp efter endast två skickade ansökningar så jag ska på en jobbintervju imorgon kl 13 på "The Sales Firm". Vi får se hur det går! Håll tummarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0