Söndag 091025 - Hann med lite slöande trots allt



Idag var vädret betydligt bättre, solsken och värme. Jag o Johan köpte frukost på Subway o la oss på South Beach. Det är det här man kommer att sakna när man väl är där hemma i Sverige igen. Att bara ha 10 minuter till stranden o ligga där på en filt o läsa o slappa. Åååh.

Senare hann vi även med en videofilm i soffan oxå, och ett kort besök på en utomhusmarknad i området bakom våran "Hamilton Hill" kulle. Vi kom dit så sent så att vissa höll på att stänga igen, men vi hann med att äta lite billig mat ifrån El Salvador som inte smakade lika spännande som det först såg ut. Men mysigt ändå, o kvällen avslutades med stora fyrverkerier som vi såg rätt bra från vårat hus.

Snart dags att jobba igen alltså. Börjar känna mig lite säkrare på jobbet nu och jag har slutat oroa mig så mycket för hur det ska gå. Försöker bara köra på o inte lägga så mycket press på mig själv. Det är då försäljningen ofta fungerar på ren automatik istället.

Ha det så braa. Kraam

Kommentarer
Postat av: Malinda

Måste vara skönt att..., eller nej, det ÄR skönt att slöa på stranden. :) Bara tio minuter dit? Här i Sverige får man åka myyycket längre än tio minuter till närmaste sådant ställe... ;)



//Malinda

2009-10-27 @ 17:54:25
URL: http://allbyme.se
Postat av: Katja

Vad härligt att slappa på stranden!

vad bra att jobbet känns lite bättre nu, hehe.. berättade faktiskt om ditt jobb som jag tycker är skitkul att de jobbar på världens konstigaste sätt. Då är det tydligen något som börjats med i Sverige med.. dörrknackning och sälja liknande saker som du gör.. kanske alla gamla dammsugarförsäljare som slagit sina kloka huvuden ihop ;-)

2009-10-28 @ 22:42:25
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0