Onsdag 091118 - Margaret River [dag 3]

Efter en lång och stormig natt tvingade jag upp Johan - typ 6 på morgonen - ut ur tältet i ösregnet o in i kalla bilen, för att det började blixtra och dundra nånstans rätt långt borta. Meeen men, åskrädd som jag är så kände jag mig åtminstonde något tryggare i bilen än i tältet precis under alla stora träd. Där satt vi en stund tills åskan försvann o vi gick tillbaka in i tältet o åt frukost.

Som tur är torkade tältet rätt snabbt i vinden, så vi kunde börja packa ihop tältet till slut. Vi beslutade oss för att idag börja åka hemåt igen, för hur mysigt det än är här i Margaret River, så har vi tyvärr inte råd att stanna i all evighet.

Det blev besök på några fler stränder med fina utsikter... en chokladfabrik... en oliv-oljefabrik... en akut oljepåfyllning på en mack samt lite ölprovning innan vi vände hemåt igen.












Saknar redan Margaret River, hoppas vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Malinda

Wow Det måste ha varit superskönt i Margaret River! 8O Snygga bilder också, har glömt att säga det... :|



//Malinda

2009-11-21 @ 17:43:52
URL: http://allbyme.se
Postat av: Malinda

Tack så mycket för kommentaren(na)! :) <3

Ja, visst är den cool? Bokeh, rund oskärpa, är så väldigt häftigt tycker jag. ^^

Och tävlingen... det var väldigt svårt att se på bilden... Men du var nära. Andra plats! ;) (Fast egentligen borde jag ha länkat till din blogg för länge sen.)



//Malinda

2009-11-23 @ 17:53:36
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0