Måndag 090302 - Labour Day

Labor Day idag. Vet ej vad det innebär, men det är en röd dag. Vi åkte in till Perth, till Hyde Park där de har en årlig marknad. Jätte mysig park, med en liten sjö, och här fanns det allt möjligt att titta på bland alla 150st utställare. Flera matvagnar/tält med god mat och en scen med lite underhållning.
Köpte två billiga fantasyböcker på marknaden. Brukar annars inte läsa så mycket Engelska böcker, men jag har redan hunnit läsa ut alla böcker jag hade med mig, och de flesta böckerna i Sofies bokhylla. O det är inte helt lätt att hitta Svenska böcker i det här landet. Så jag får vänja mig vid Engelskan, heh :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Kram till er :-)

2009-03-03 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0