Tisdag 090623 - Fortsätter söka jobb

Hittade ett jobb på http://seek.com.au som känns helt perfekt. Det är ett två månaders jobb som "Customer Service Officer/Administrator". Skickade in en ansökan igår och idag ringde jag o kollade läget.

De hade ännu inte kollat igenom ansökningarna, utan planerade att göra det tidigast imorgon. De hade fått många ansökningar redan, så det känns ju lite jobbigt. Dock frågade hon lite frågor i telefonen och skrev upp mitt namn, för att ha mig i åtanke när hon kollar på ansökningarna. Hoppas att jag lät normal o bra i telefonen.... grubblar lite över vissa ord som jag kunde ha kommit på lite snabbare under samtalet. Jobbigt att få engelska hjärnsläpp under så viktigt samtal... men förhoppningsvis gjorde det inte något.

Please please please... det här jobbet kan jag väl få. Här får man ju vanlig timlön o allt! Hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0