Fredag 090619 - Jag har slutat på jobbet, heh

Haha, det blev inte nåt långvarigt jobb för mig det där. Det visade sig att jag inte var så duktig på att kick some ass och sälja som fan trots allt. Eller rättare sagt var det inte värt ett långvarigt försök. Jag var ute efter ett dagtidsjobb och det passade inte riktigt in på det här jobbet... Under de timmarna jag provade att ringa kunder, så svarade endast 30st utav 150 samtal. Av dem som faktiskt var hemma så la 25 av dem på innan jag hade kommit förbi "Hello, this is Julia..." O de fem som återstog var inte intresserade. Det krävs helt enkelt många fler timmars kämpande - och framförallt kvällstimmar - för att man ska få ut en vettig lön (iom att man fick endast provision, inge grundlön).

Kanske lät jag också lite halvflummig o utlänsk... kunde knappt uttala orden "solar" och "rebate" utan att tungan vred sig fel, hahahaha.

Så nu har jag provat på att sluta ett jobb efter endast en dag oxå. Det är ju en erfarenhet det med. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0