Söndag 090705 - En härlig sommardag mitt i vintern

Solen har skinit hela helgen och idag blev den varmaste dagen av dem alla. På stranden låg folk i bikini och solade och själv svettades jag i jeansen som jag hade på mig. Är detta verkligen vinter? Nej, vi avskaffar vinter-benämningen i Australien tycker jag.

Kollade läget på Coogee och sedan satt vi uppe på Monument Hill ett bra tag och njöt av havsutsikten och den stekande solen.




Ps. Grattis Carro o Nicklas. Längtar efter att få komma hem o träffa er och lilla Jonna! Kram


Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, låter ju underbart.. värmeböljan här hemma verkar ha lagt sig och nu är det regn regn regn.. Faktiskt lite skönt nu efter värmen men om ett par dagar lär man ju ha tröttnat. Mera sol tack :-)

2009-07-06 @ 18:52:22
URL: http://pavargataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0