Onsdag 090722 - Min födelsedag



Dagen började gott! Efter den goda frukosten somnade jag om en stund och blev väckt kl 10 av AllStar Recruitment som jag ringt o jagat de senaste två veckorna. De ville att jag skulle komma och göra en introduktion o skriva in mig i deras system. Det var ju en trevlig överraskning på födelsedagen. Scott skjutsade iväg mig till deras kontor, och sedan firade vi med en god lunch i Mount Lawley.

Nu när jag är inskriven så betyder det att jag kan börja jobba vilken dag som helst. :) De har ett jobb på gång till mig direkt, det enda som återstår är en telefonintervju med själva företaget, o om jag kan visa att jag faktiskt kan prata Engelska så får jag jobbet. (Haha, pinsamt om jag inte lyckas med det... men man vet ju aldrig, eftersom jag nu har fått det i skallen så kanske jag bara kommer att svamla istället.) Men hur som helst vare sig jag får just det här jobbet eller inte, så kommer de ju få in fler jobb där jag kommer kunna hoppa in. Så skönt! :)

På kvällen hade vi bokat bord på Outback Jacks, för jag var sugen på en stor steak med deras Creamy Garlic sås o goda sallad till. Själva vitlökssåsen var inte lika "Creamy" som jag mindes men allt som allt var det ändå gott. Vi lyxade t.o.m. till med en efterrätt... Sticky Date Pudding till Scott o Sofie, o Pavlova för mig o Johan.



En riktigt lyckad födelsedag måste jag säga! :D Kram till alla där hemma också. Tack för alla gratulationer! :)

Ps. Paketet har inte kommit fram ännu, så jag har fortfarande det att se framemot till. :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis! (i efterskott) eller efter-scott? hm...

jaja det är länge kvar tills vuxen-ålder iaf... (läs 30)

2009-07-23 @ 12:56:03
Postat av: Julia

Tack. Hahaha, Andreas du har så torr humor!

2009-07-24 @ 03:11:34
URL: http://himlahilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0