Fredag 090109 - Byron Bay

Byron Bay är ett härligt underligt skönt ställe, med en stor blandning av olika typer av människor. Många backpackers samt en hel del hippies och människor med alternativa livstilar m.m. En skön stämning helt enkelt. Idag gick vi på stan, tog nåra öl, badade i havet och duschade på stranden. Satt lite o njöt av dagen på våra campingstolar.

När jag väl hade klurat ut hur jag skulle kunna sminka mig utan en spegel (upptäckte till slut att jag inte behöver göra det utan spegel, för bilar har ju alltid sidospeglar, döööh), så gick vi ut på krogen, på ett stort ställe med massor med folk, billiga drinkar o liveband. Nice ställe helt klart.

På natten fixade vi ett eget utebio, såå mysigt. :)









Kommentarer
Postat av: Maria (Darlig 2)

jag vill ha en sådan bill. fy-fan va bald den är hehehe.. vilken ide.....

2009-01-31 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0