Fredag 090213 - Ingen otursdag idag va?

Har fått tillbaka mitt gamla kvällsjobb igen. Fast här blir det ju ett morgonjobb... jobbar 05.00 - 09.00. Vilket blir precis mitt i natten, med tanke på hur jag lyckats vända dygnet under ledigheten. Får försöka vända tillbaka dygnet igen... Men annars trivs jag rätt bra med att jobba så tidigt. Då har man ju det överstökat fort, o resten av dagen kan man ta det lugnt.

Jag o Sofie är inne på våran tredje pysselgren... om man kan kalla stickning för pyssel. Men jag är iallafall igång med att sticka en randig halsduk. Får väl se om man kommer att få nån användning för det under Aussie vintern framöver.



Fredag idag... undrar vad man ska göra idag då? :)

Kan ju starta med att sjunga "Thank goood its friiiidayyy!!!!" för jobbarkompisarna där hemma :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Puuuussss jag sjungar med "thanx good its friiiiday"

Fast jag sjungar den inte längre...nu springar jag bara hem så fort det går :-P

2009-02-13 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0