Lördag 090815 - Premier league premiär o ny blogg

Sitter bänkad framför tv'n med Johan i väntan på Arsenals premiär match för säsongen. Vi har laddat upp genom att sova halva dagen (matchen börjar ju mitt i natten för oss) så nu ska vi minsann vara pigga o glada hela fotbollsnatten. Är just nu inne på min andra öl för kvällen (ja faktiskt öl, inte cider) o känner mig på härligt humör. :-)

Nu medans Chelsea-Hull matchen går på tv'n, sitter jag här i soffan med min laptop och leker med min andra blogg. Jag och Katja har nämligen startat en ny inredningsblogg ihop. Yeey! Kika gärna in på http://designoholics.blogg.se/

Nu blir det Pizza och Cheesy Garlic bread från Domino's för vår del. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0