Onsdag 090422 - Inget speciellt

Igår badade vi på Coogee beach och vattnet var helt plötsligt ett par grader varmare än senast (kändes det som). De senaste dagarnas varma solsken måste ha gjort sitt. Så skönt att kunna bada i havet i timmar. Nu har vi haft varmt väder t.o.m. motsvarande 21 oktober. Nice!

Men ska jag vara ärlig så verkar det som att vi kommer få kallare väder nu. Idag regnade det o blåste rejält ute, så kanske var gårdagens bad den sista för hösten. Jag hade mina misstankar att det skulle bli kallt så fort jag fick min varma kofta postad till mig, hehe. Fast det är ju bra tajming iallafall, nu kan jag ju klä mig varmt ifall det ruggiga vädret fortsätter. :)

Dagens höjdpunkter i huset:
- Matte o Honk fick sin bil såld.
- Jag och Sofie följer Svenska Robinson på datorn... hejar på lag Parangan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0